صحبت‌های جدید کارگردان سری Dark Souls درباره عنوان واقعیت مجازی Déraciné

بله، من حس بسیار منحصر بفردی نسبت به این پروژه پیدا کرده‌ام، برخلاف دیگر بازی‌هایی که در گذشته خلق کرده‌ام. به شخصه برای من و همین‌طور برای استودیو فرام سافتور، این یک عنوان پر از تجربه و ایده‌های جدید بود. دلایل این امر نیز متفاوت است؛ بازی برای پلی‌استیشن VR در دست ساخت بود، سبک آن چیزی بود که ما هیچوقت با آن کار نکرده بودیم، وسعت کوچک بازی که استقال و آزادی عمل زیادی در اختیار تیم توسعه دهنده بازی گذاشت و تمرکز بر روی موضوع و روایت داستانی، بیش از دیگر سیستم‌های بازی، را به همراه داشت. در نتیجه، می‌توان گفت که ما تلاش بسیاری کردیم و چیز‌های زیادی نیز در این راه، یاد گرفتیم. من فکر می‌کنم که اینجا همان جایی بود که حس منحصر خاص من به بازی، متولد شد یا شاید من اجازه می‌دهم که سلیقه خاصم، رنگ و لعاب بیشتری به این پروژه بدهد (با خنده).

download Link Mp4

منبع:
https://bazimag.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *